.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي يكشنبه


* حجت‏الاسلام محمد حسن ابوترابى فرد در نخستين گردهمايى آزادگان "اردوگاه موصل 3" عراق، از فيلم "اخراجى‏ها 2" و نحوه به نمايش درآوردن دوران اسارت در اين فيلم انتقاد كرد. به گزارش شفاف به نقل از آتى‏نيوز، نائب رئيس مجلس شوراى اسلامى در بخشى از سخنان خود متذكر شد: "با اينكه بارها فرصت تماشاى اين فيلم را داشتم اما خوشبختانه فيلم "اخراجى‏هاى 2" را پس از اكران عمومى آن نديدم." وى اضافه كرد: "تا اينكه در ايام عيد نوروز امسال اين فيلم از تلويزيون پخش شد كه با ديدن آن بسيار متاثر شدم." ابوترابى فرد يادآور شد: "همه تاروپود دوران اسارت زيبا است و اسارت جلوه‏اى از اسلام و انقلاب بود و تعجب مى‏كنم كه دست‏اندركاران تهيه اين فيلم كه به خوبى در جريان جنگ و اسارت هستند چرا اين سرمايه بزرگ را اين طور نمايش دادند." فيلم اخراجى‏ها بارها توسط افراد صاحبنظر مورد انتقاد و حتى اعتراض قرار گرفت ولى به دليل حمايت‏هائى كه از آن شد نه تنها مورد تجديدنظر قرار نگرفت، بلكه از سيماى جمهورى اسلامى نيز پخش شد!
* يك روز بعد از ديدار سفير سوئيس در تهران با سه آمريكائى زندانى در ايران، كاخ سفيد اعلام كرد كه آمريكا درباره سلامت سه تبعه خود كه به دليل ورود غيرقانونى به مرزهاى ايران در بازداشت به سر مى‏برند "عميقاً نگران" است و از تهران خواست "آنان را فوراً آزاد كند". به گزارش عصر ايران به نقل از سى. ان. ان رابرت گيبز ـ دبير مطبوعاتى كاخ سفيد ـ در بيانيه‏اى كه روز جمعه منتشر شد اعلام كرد: ما از شنيدن وضعيت فيزيكى و احساس سلامت آن‏ها عميقاً نگران هستيم. شين بائر، سارا شورد و جاش فتل، سه تبعه آمريكايى هستند كه به دليل ورود غيرقانونى از منطقه كردستان عراق به ايران دستگير شده‏اند. فيليپ كراولى ـ سخنگوى وزارت امور خارجه آمريكا ـ نيز روز جمعه گفت: ما به درخواست براى آزادى آنها و تقاضاى صدور ويزا براى خانواده‏هاى‏شان براى سفر به ايران و ملاقات با فرزندانشان ادامه خواهيم داد. هيلارى كلينتون وزير امور خارجه آمريكا نيز روز جمعه در بيانيه‏اى جداگانه درخصوص سلامت اين سه آمريكايى ابراز نگرانى كرد و آزادى آنها را خواستار شد.
* سفير اسبق و افراطى آمريكا در سازمان ملل اعلام كرد باراك اوباما در آستانه تسليم شدن در برابر ايران هسته‏اى قرار دارد. به گزارش فاكس نيوز، "جان بولتون" در اين باره گفت: رفتار ضعيف باراك اوباما، رئيس جمهور آمريكا در قبال ايران را هيچ‏گونه نمى‏توان تفسير كرد. جان بولتون چندى پيش نيز در گفت‏وگو با روزنامه واشنگتن تايمز گفته بود: اوباما آدم ساده‏لوحى است. ما چهارده ماه را با رئيس جمهورى ساده و بى‏تجربه سپرى كرده‏ايم. نماينده اسبق آمريكا در سازمان ملل در پايان گفت: من فكر مى‏كنم باراك اوباما در انتها مجبور به تعامل با ايران شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.